2011年9月19日 星期一

大頭妹第1次上PLAYGROUP

其實早在上年11月,大頭妹都只是得6個月的時候,已經替她報了VICOTORIA PLAYGROUP﹗不過可能太多人排隊啦﹗8月的時候,阿旺再打去問,都仲是未排到大頭妹﹗不過大頭妹都已經成16個月,又識自己行啦﹗我覺得都是時候比佢上PLAYGROUP,所以又再上網睇下資,終於決定揀屋企附近的 SUNNY GARDEN

星期六一早就預備好啦﹗10:15就出門口去食早餐,10:50就去到報名啦﹗11:00開始上堂,初時以為大頭妹會好開心,佢一向都鍾意人多熱鬧,點知佢竟然有啲驚﹗HEHEHEH…頭半個鐘都要 住阿旺﹗去到自己玩滑梯的時候先放鬆啲,自己玩﹗平時唱歌又好開心,今日就呆呆滯滯咁﹗唉咃﹗唔通真是要早啲上PLAYGROUP?﹗我見其他小朋友,老師比指示佢地,佢地都識得做,例如: 出去攞玩具,但大頭妹唔肯出去﹗出咗2步就行返去阿旺的身邊,拉阿旺爸爸去幫佢﹗HEHEHEH…原來我阿囡咁細膽架?﹗

去MOS BURGER食早餐,一個熱狗餐,有一隻大熱狗加一杯飲品都是$20﹗

坐低點名啦﹗
一開始玩積木遊戲,同埋攞個"蛋蛋CHA CHA"唱下歌仔﹗
大頭妹...堅持要坐係阿旺的腳上,唔肯坐地下﹗

之後玩波波...哩係阿旺隻腳後面...

玩下玩下就開始好少少啦﹗

不過之後一返埋位,就算企...都要企係阿旺的腳上面﹗
同上次第一次去草地怕 "吉腳" 一樣﹗


又要八掛...又想睇﹗

有得自己玩的時候就自在啲啦﹗
 
大頭妹都幾專心聽老師的講解﹗

不過又唔敢玩舊泥膠...唉...咁細膽嘅?﹗

唱歌仔時間...都是呆呆滯滯﹗

一自己玩就又生猛晒﹗

最後唱下歌仔就BYE BYE啦﹗

好SWEET SWEET呢﹗


其實我地都係第一次上PLAYGROUP,都唔知點為之好,不過見近近地,時間又夾得到,就一次過報咗8堂啦 (81)EHHEH...阿旺話啲PLAYGROUP都幾好賺,1個鐘就$210啦﹗不過算啦﹗自己係屋企,又真係唔會咁INTENSIVE咁同佢玩足一個鐘唔停﹗而且我覺得都學咗少少同大頭妹玩的技巧都好吖﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...