2011年9月6日 星期二

阿旺正日生日飯@和民

最近有好多BLOG都未寫,真是追BLOG都有排追,不過大部份都是生日飯,除了阿旺的生日飯,仲有朋友的生日飯,8月份真的很旺,計返10個月前是10月,哈哈哈可能因為入秋,大家都…HEHEHE...講返阿旺餐正日生日飯,我地又去了和民﹗原本因為有COUPON,又有個AEON套餐,後來發現張COUPON在海洋公園的時候比大頭妹掉了﹗最後我地點了AEON 2人套餐,再加牛油焗帶子同烏東﹗
唉 吔﹗大頭妹開始識得揀食,以前我地比什麼她吃,她也吃得津津有味﹗今次比豆腐同烏東大頭妹吃,竟然不吃豆腐﹗之前又不肯吃蕃茄,明明之前都有吃的?﹗即是 她開始識分別味道,蕃茄同豆腐...我小時候都...不愛吃的﹗我就是不想她似我 "偏食",所以什麼都要她試,但原來大大下都是一樣﹗真是令人頭痛呢?﹗
套餐的炸雞軟骨

牛油焗帶子

中華冷麵

牛肉火鍋

追加的烏東是點給大頭妹的﹗

什麼意式三文魚...我都是比較喜歡三文魚剌身啦﹗

意大利風味PIZZA (我作的)

2人餐有2杯DRINKS﹗

枝豆,我第一次食,因為是套餐包的,平時都不會點,不過原來幾好味喎﹗



個 2人餐只是 $209,真是好好好超值,不過只是做到 8月31日,所以出BLOG的今日,個PROMOTION已經完了﹗不過和民定期都有同唔同的信用卡做PROMOTION,等下次再有又食過﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...