2011年9月21日 星期三

繼續不繼續

其實寫BLOG都寫咗3年啦﹗開BLOG就開咗6年﹗最初是因為愛睇大少奶BLOG,所以開始睇YAHOO BLOG,慢慢就自己都寫埋BLOG一份﹗

不過唔知點解最近開始唔係太想繼續落去,開始覺得好似來來去去都是寫一樣的內容,又因為YAHOO的經營不善,之前太多垃圾留言,令真正的留言數目大減﹗雖然問題已經改善,不過大部份人都習慣成為 讀者,我覺得比以前少了一份互動,少了一份熱鬧﹗再加上最近轉新BLOG,連訂閱都無埋,我自己都唔願慢慢一個一個去搵嚟睇啦﹗HEHEHEH…其實我都好好奇,大家係點搵返我個BLOG呢?新YAHOO BLOG仲要連人氣BLOG都無埋﹗連我阿妹都話佢平時都係入人氣BLOG,再搵我個BLOG睇﹗

究竟我仲寫唔寫落去好呢?﹗阿旺就叫我繼續寫,不過佢自己又唔幫手喎﹗我阿妹都叫我繼續寫,佢話如果唔日日出會唔會好少少﹗我之前日日出就是因為我知我個人無恆心﹗如果唔定時出,好快就唔會再寫,所以呢個提議唔適合我﹗真是好煩惱﹗不過大家放心,我唔會突然一日消失的﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...