2011年9月7日 星期三

阿旺&朋友仔KENNETH生日飯@六國酒店

上星期五,同舊同事去了六國酒店的LE MENUBUFFET,慶祝阿旺同朋友仔KENNETH生日﹗HEHEHEH…其實是我想食BUFFET,又其實我次次食BUFFET都食得少少,又唔食蠔,都唔知點解我會無啦啦想食﹗六國酒店都是我揀的,因為它是平價之選,星期一至四都只是$248,星期五就$258,直頭是LUNCH BUFFET的價錢﹗不過睇返上一次去 (1月份),原來只是$218咋﹗

食物的選擇都算多 (以二百幾蚊的DINNER BUFFET來講)﹗海鮮類有翡翠螺﹑蝦﹑迷你龍蝦,唯一是沒有蠔 (對我來講沒有分別啦)COLD CUT 6款﹑刺身4款﹑壽司 6款﹑熱食大約10款﹑中西湯﹑仲有湯麵檔同燒牛肉檔﹗最最最仲要是有 4HAAGEN DAZS,同埋冷熱飲品都是任飲﹗

未夠 6:30就去到,四圍影下食物﹗

刺身都是普通都款式﹗三文魚﹑吞拿魚﹑唔知咩魚同八爪魚﹗


海鮮類的選擇不多﹗如果是蠔怪,呢度就唔岩你啦﹗

COLD CUT

特別少少的有POPCORN,阿旺一個人拎咗3碗﹗佢話平時去戲院食好貴喎﹗

CREPES

甜品有蛋糕﹑又有朱古力噴泉

WAFFLES是我的最愛﹗因為我會配 HAAGEN DAZS食﹗

今晚的主角﹗今日是雲喱拿﹑士多啤梨﹑朱古力同咖啡味﹗

COFFEE & TEA

凍飲有橙汁﹑什果賓治﹑茉莉花茶﹑水

熱食有蒸魚﹑燒味﹑牛﹑羊﹑菜﹑炒飯...

湯麵檔﹗

燒牛肉檔

嘩﹗呢個樣好百厭﹗

又好認真咁食空氣﹗

嘩﹗睇返相,我食咗好少咋﹗

呢碟是我拎比阿旺的﹗我只是食咗幾條菜同2件牛牛﹗

EHHEHEHE...我主力是食雪糕的﹗

心太軟都幾好味喎﹗

食完一輪甜品,又返返轉頭食冷麵﹗

呢個又係拎比阿旺的,個中湯晚少少之後變成糖水﹗

都是食返HAAGEN DAZS

又是阿旺的...我只是食咗3色椒﹗

傻仔旺不停攞的POPCORN﹗

都是阿旺的﹗

叫阿旺幫我攞杯紅茶,佢真係攞杯紅茶﹗連個底碟都唔攞﹗

朋友的咖啡﹗

嘩﹗有怪獸搶相機呀﹗是大頭妹的自拍﹗佢影完仲要睇返架﹗
 
送禮物時間,今年我送給阿旺的生日禮物有一件恤衫﹑一條西褲﹑仲有一對皮鞋﹗

我個發錢寒囡又玩錢啦﹗

今日全部人都用OLYMPUS﹗不過個個都用唔同的鏡頭﹗

今日有一個新發現,原來大頭妹都開始識
認路,因為坐了大約一個鐘之後,佢就開始扭計﹗佢依家覺得悶,就會不停講 BYE BYE,即是叫我地要帶佢走啦﹗咁我就帶佢去LOBBY啦﹗之後再帶佢行出門口行樓梯﹗如是者之後我的朋友輪流帶佢落LOBBY (真是麻煩晒大家啦)﹗到我再帶佢落去的時候,佢竟然拖我行出大門口去行樓梯﹗之後朋友講返,原來大頭妹都有帶佢地出去﹗依家大頭妹的活動能力大咗,帶佢出街食飯好似越來越有難度﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...