2011年9月28日 星期三

大頭妹第2次上PLAYGROUP

上星期六又再帶大頭妹上PLAYGROUP﹗上之前又去了 MOS BURGER食早餐﹗今次大頭妹無上次咁怕醜啦﹗都會出去玩﹗都識得聽老師的指示跟住做﹗無再哩係阿旺的腳後面啦﹗今次我都忍唔住,落場同大頭妹玩咗一陣﹗不過我一落場,佢就好似樹熊咁爬上我個身啦﹗真是比佢激死﹗


今次一開始玩拋豆袋
 
HEHEHE...佢唔識拋啦﹗淨係拎住...

之後玩SHAKER,一齊唱下歌﹗(上次都有呢個環節)

都是呆呆滯淜﹗

再坐上爸爸腳上唱歌仔﹗

HEHEHEH...好開心啦﹗

唱搖小船,我晚晚都會同大頭妹唱同搖下架﹗

所以佢一聽首歌就識玩﹗

之後BB坐上塊布上面,我地大人就拉﹗唔知有咩用呢?

不過我見好多BB都會走路﹗

大頭妹就坐定定,老師都話點解佢咁冷靜,好似叫你拉我啦﹗你拉我啦﹗


嗱﹗上咗大約一半﹗開始識笑啦﹗

玩完波波要自己放返好﹗

我忍唔住落場玩啦﹗即刻熊抱我﹗

大頭妹最鍾意呢個環節﹗行樓梯﹗


 


老師都好細心咁教小朋友落樓梯﹗HEHEHEH...平時我同大頭妹一齊衝落去架﹗


HEHE...佢無啦啦﹗自己行埋啲波波度 "嘩" 一聲﹗

大頭妹: 我好想玩呀﹗

今次有水彩玩﹗

又有吹泡泡

再玩泥膠﹗

仲有彈床

都WARM UP咗一陣先敢摸啲泡泡﹗



玩水彩,成隻手拍落去﹗

今次都有玩泥膠啦﹗

最搞笑佢望住隔離個小朋友玩的時候,無啦啦話 "好靚呀" ﹗之後就開始自己玩啦﹗

最後的唱歌時間﹗


走的時候每人有一張貼紙﹗




為免同大家失去聯絡,大家都ADD埋我個FACEBOOK PAGE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...