2011年9月29日 星期四

阿旺的新袋


最近我有個新袋幾鍾意,想同大家分享一下。其實我之前一直都想搵一個詩文又有少少潮嘅袋,搵左好耐都搵唔到哈哈最近終於比我搵到啦,登登登登 FX Creations全新嘅溫文有禮系列

就係呢個型格斜揹袋啦,佢外表causal得黎又帶點詩文,老實得黎又有潮嘅感覺,真係岩晒我要求


佢嘅簡格簡單,望落去好輕巧,仲好輕添,但係唔好睇佢袋仔細細,其實都放到幾多嘢架。
佢仲有一格係為iPad而設,前後都有軟墊,出trip用真係一流,呢一點係我最喜愛之一。


好fit架


第二點令我愛佢嘅係夠貼身,有時我好怕
D袋太大,出出入入好阻訂咁,睇下就算我放咁多嘢佢都唔會太腫脹,睇下真係幾型架



iPad加阿囡D奶瓶&熱水壺都仲有空間


背面


前面

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...