2011年9月22日 星期四

懶人出山

最近個人好懶,唔想BLOG唔想煮飯,不過就偏偏有人要食我煮的金菇牛肉卷同豬扒﹗搞到我呢個懶人要出山啦﹗

上星期日,比阿妹疲勞轟炸了好幾個星期,終於都整咗金菇牛肉卷比佢食﹗其實金菇牛肉卷唔難整﹗不過因為我的整法是先煮金菇,然後再包,好似好多工序咁﹗今次比我地發現,原來我屋企留下間百佳,有平肥牛賣﹗阿旺話好味過吉之島的貴肥牛咁係好消息定壞消息呢?﹗我以後咪唔可以再話買唔一到肥牛,所以無得整金菇牛肉卷囉?﹗

金菇牛肉卷食譜
 

之後星期二,明明叫阿旺叫工人姐姐蒸魚,點知佢竟然話要食雪櫃醃好的豬扒先﹗話怕變壞喎﹗放咗入冰格,點會咁易壞呀﹗啲豬扒留返
救命的時候食嘛﹗例如: 工人姐姐放假,媽咪又唔過嚟的時候﹗不過其實係因為我自己想食茄汁豬扒,如果就咁煎的話,工人姐姐煮就可以啦﹗今次醃豬扒是根據阿旺的口味去醃,勁薑蔥﹗佢一食就勁讚﹗連續講咗3 好好味,好似人地做飲食節目咁慢慢講解有幾好味﹗佢話首先豬扒是梅頭位,醃得夠入味,啲茄汁唔多唔少咁包住啲豬扒﹗比佢講到我都 飄飄然

茄汁豬扒食譜


媽媽出品,必屬佳品﹗
 

蒸魚


工人姐姐煮的,都好好味﹗翠玉瓜好味過節瓜﹗


 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...