2011年9月11日 星期日

米之蓮一星@鼎泰豐

中秋節快樂呀﹗
大家今晚會不會去賞月呢?﹗
我就應該會帶大頭妹去樓下的 "廣場" 玩,
好似會有卡拉OK比賽,
同少少攤位遊戲,
當應下節﹗

上次去完李錦記綵燈大觀園睇大魚魚綵燈,
我地就去了銅鑼灣鼎泰豐食晚餐﹗
媽咪話無食過香港的鼎泰豐,
我就去過幾次,
都幾好味,
估唔到原來已經榮升米之蓮一星﹗

米之蓮一星

又寫下字先

台灣的餐廳果然唔同...有BB餐具﹗
 
上次一歲去台灣的時候,都有去鼎泰豐﹗

燻魚-好好味﹗

醉雞 - 好味﹗夠醉﹗

辣青瓜 - 好味﹗

小籠包 - 皮薄

雞湯 - 是我嫲嫲煲的雞湯的味道,所以我次次都會點﹗

古靈精怪囡﹗

食雞肉

食到成枱都是

紅燒牛肉湯麵 - 好味﹗我飲晒啲湯﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...