2014年7月4日 星期五

生日自助晚餐@如心酒店 Cafe Circles


今日是我生日呀﹗我終於都 35歲啦﹗祝我自己生日快樂﹗﹗﹗出返個生日 BLOG祝自己生日快樂﹗

2014年6月22日 (星期日)

6月是 "中姨姨" 生日,我 7月頭生日,所以就夾埋一齊慶祝,去如心酒店 9/F Cafe Circle食 buffet 啦﹗

先講講價錢,星期六﹑日,成人 $368,小童 $298,再加一。相對來講成人都算抵食,小童...如果好似大頭妹的年紀 (3歲以上要收費),又好似大頭妹的食量,大頭婆婆話大頭妹真是連個加一都未食到﹗不過大部份 buffet 都是 3歲以上就收費,所以我地依家都食少咗,唔帶大頭妹又唔係,帶埋佢又好唔抵,襯小丸子未夠 3歲前食多幾次﹗

再講下食物,以成人 $368來講,食物種類都算豐富,大家唔好同金鐘個幾間 $500以上的比啦﹗呢度都有三色刺身﹑煙三文魚﹑芝士焗蠔﹑炸蠔﹑炸大蝦﹑蒸帶子﹑仲有龍蝦伊麵,而且 refill 的速度好快﹗甜品都多選擇,而且幾好味﹗雪糕就是 PPG,有 4個口味,咖啡﹑薄荷朱古力﹑士多啤梨﹑芒果乳酪。

 可能大頭姨姨早訂位,我地被安排 window seats,望青馬橋個邊,HEHEH...望返住婆婆屋企食 buffet,婆婆一定好開心啦﹗其實 Cafe Circle 都好多 window seats的位置,不過就大部份望返荃灣街景。其實以如心個位應該都望到維港景,不過個日又唔覺。

習慣食 buffet 第一樣飲湯﹗因為食 buffet 一定食好多生冷野 ,飲碗熱湯當打底﹗呢度的湯都唔錯,今日是 "節瓜鱆魚豬骨湯"。

大頭姨姨同中姨姨都飲蕃茄湯

魚生種類雖然唔多,不過都叫做新鮮﹗都有長腳蟹﹗

另外有蝦同青口,今日有龍蝦伊麵,小丸子唔肯食蝦囉﹗佢真係識食﹗

無生蠔,但就有 2款熟蠔,仲有粉絲蒸帶子。

登登...龍蝦伊麵﹗都幾多龍蝦架﹗

大頭妹食得幾開心﹗爸爸帶佢自己出去揀食物架﹗睇下佢揀咗咩?﹗白飯﹑西蘭花﹑印度薄餅...囡阿囡...加埋一要成 $3xx架﹗﹗﹗你竟然揀白飯...媽咪有少少想暈低...

不過佢開心就得啦﹗小朋友唔知錢係咩,其實是最開心,錢真係呢個世界令人最煩惱的事﹗

阿旺的

呢碟係大頭姨姨...我老了...依家食 buffet 唔會食咁多甜品﹗

佢自己食咗 2碗仔龍蝦伊麵,仲話 good 呀﹗之後再飲咗少少蕃茄湯﹗

我 encore 龍蝦伊麵

阿旺的炸大蝦

heheh...食咗 3碟,我已經開始食雪糕啦﹗

呀﹗呢度有朱古力噴泉,大頭妹同小丸子都有玩﹗

食完甜品...

忽然瞓咗...小丸子由細到大都係...一食飽...就瞓...唔飽就一定唔會瞓...

見佢地個個都讚啲甜品好味,我又食返碟﹗

最後...比我見到有白果腐竹,又食咗﹗

咖啡﹑茶﹑橙汁都是自助式。

食到啲囡瞓晒...影唔到相添﹗

影大合照的時候,小丸子醒咗﹗

hhehehe...大家有冇留意...其實我地今日著咗親子裝架﹗

Cafe Circels
荃灣楊屋道8號香港如心海景酒店暨會議中心9樓 
2280 2868


想睇晒啲食物相,可以去我地的 facebook page啦﹗

like咗我地嘅 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗

3 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...