2014年7月7日 星期一

小丸子轉奶記 2

上次講起比小丸子轉奶 (重溫:小丸子轉奶記),之後好多朋友都問我 ILLUMA 有咩好?﹗哈哈哈﹗其實我唔係特別有心得,只是比大頭妹飲得多唔同牌子,再根據自己的觀察,加埋平時問下醫生意見,所以了解多咗啫﹗既然咁多朋友想知,我就分享一下﹗
 
小朋友飲完奶奶,唔會識同你講邊隻好邊隻唔好,飲完多痰﹑有眼屎﹑poo poo唔暢通,全部都要靠我地媽媽自己觀察﹗我自己是母乳媽媽,大頭妹頭 5個月全媽媽奶,小丸子頭 3個月全媽媽奶,之後大家都是食到 6個月,中間有加奶粉。老實講媽媽奶一定是最好,不過雙職媽媽,要餵到小朋友 1-2歲,甚至戒奶,談何容易?﹗大頭妹 4歲都未戒奶啦﹗所以最理想就是揀一隻比較好/ 比較有營養的奶粉比小朋友食﹗

ILLUMA 有 sn-2 令營養會較易吸收,而且可以減少硬便便﹗吸收得好就自然長肉又長高啦﹗我見小丸子飲咗一排,連嫲嫲都話小丸子好似 "抵打" 咗﹗而且我都覺得佢 "實淨" 咗﹗講起上嚟,我都覺得小丸子最近高得快咗﹗唔知係唔係有關呢?﹗

小丸子: 嫲嫲點解話我抵打咗?﹗我好乖架喎﹗一定唔會抵打架﹗

媽咪: 傻妹,中國人話小朋友 "抵打",即是話佢 "好肉" 啫﹗唔係真係要打你,邊個捨得打你﹗

小丸子: 咁我都放心啲﹗

仲可以放心啲繼續食多啲奶奶﹗

大家 like咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗


1 則留言:

  1. illuma 真係唔錯架! 我個仔由排骨B變做肉B都係靠佢架ja!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...