2014年7月15日 星期二

生日飯@翔龍拉麵小籠包

2014年 7月6日 (星期日)

又是生日飯﹗今日星期日,工人姐姐放假,屋企樓下間翔龍小籠包又新開將了幾日,所以就借慶祝生日之名,去試新野啦﹗5:45 派飛,6:00入坐,我地大約 5:50去到,真是超多人﹗好彩我地第一輪都入到去,我地已經講如果第一輪入唔到去,就去太古食上海菜﹗

佢地的卡位是 4人/ 8人的,我地 6人分到 8人枱,坐得好舒服﹗

heheheh...街坊 look...

醉雞 $68 ,我只吃得一片雞皮,所以唔知好唔好味﹗諗住凍食唔洗趕住就食,一開始安排食物比小丸子,佢唔洗我餵,不過我都要剪細啲雲吞比佢食嘛,同食其他熱食先,之後小丸子食完話要去洗手間 (其實係唔想坐係位),臨走之前明明講咗留返一舊比我,點知...有人聽唔到囉﹗

魚湯小雲吞 $38,叫比小丸子食,之後小丸子果然一個人吃了 4隻﹗

上海粗炒 $68,好味﹗

生煎包 $32,個包皮略厚,個底都煎得好脆嘅,ok啦,無特別,下次可以唔食﹗

小籠包 $35...都是一般,無特別﹗

排骨擔擔麵 $68,叫比大頭妹食嘅,佢真係食喎﹗自己話要食炸排骨,真是好開心呢﹗

酸辣湯 $68,好似有點兒太酸﹗

獅子頭 $78,我覺得我煮的好味啲...heheheh...不過我已經 n年無煮過﹗又要炸,炸完再要煮...依家已經無呢個閒情...

小丸子影婆婆 (在大頭姨姨的協助下)

翔龍炒飯 $68,好味道﹗

小丸子點解咁樣?﹗

因為我比咗酸辣湯佢飲,佢話好辣呀﹗

辣到佢頭髮都亂埋﹗

鏡頭一轉,返屋企切蛋糕﹗

有時我覺得阿旺真係好可愛...我問佢有冇訂蛋糕,佢又話無 (其實一早訂咗),之後我叫佢去訂美心個熊貓蛋糕,佢又去訂﹗結果連熊貓都流淚啦﹗因為放咗係雪櫃 2日﹗無理由唔食個 Tony Wong先架嘛﹗

大頭妹做咩喊?﹗因為連續 3次...都比小丸子吹咗支蠟燭先﹗

無辦法啦﹗你個妹又真係好快手...你又成日好似食咗 "豬油膏" 咁﹗

睇下佢個樣幾唔順氣﹗

大大滴眼淚咁﹗

阿妹呢?﹗一於好少理...目標好明確...繼續吹蠟燭﹗

點解小丸子咁開心?﹗因為有個小朋友吹蠟燭時,比蠟燭辣親...佢竟然要熊貓同佢 "道歉" ﹗佢同熊貓講 "唔好意思先啦﹗"。因為平時佢做錯事,我地會同佢講 "你講唔好意思/ 對唔住先啦﹗",佢又跟住講﹗

之後我扮熊貓同佢 say sorry,佢就好開心啦﹗

之後我比小丸子切蛋糕﹗大家睇下熊貓的下場?﹗
你知唔知呢個故事教訓大家什麼?﹗就是 "寧得罪小人,莫得罪小丸子"﹗如果不是...下場就會好似這隻熊貓一樣...問你怕未?﹗

大家 like咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗




2 則留言:

  1. 寧得罪小人,莫得罪小丸子 好攪笑 哈哈

    回覆刪除
  2. HAHAHA...你見到個熊貓蛋糕的下場就明啦﹗

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...