2014年7月16日 星期三

大頭妹@葉氏 lower 1 - 4

 

好少係 blog 講大頭妹上葉氏的進度,因為自己都無咩音樂知識,都唔知佢上咗咩,所以都無咩野好講?﹗

大頭妹 2歲半開始就返返葉氏的音樂班﹗葉氏的兒童音樂班分 8個 level,低班 4個,高班 4個,3歲開始上,5歲就完成 (2歲半上的是 pre class)。 Lower 1時,是上一個小時的班,之後因為貪方便,lower 2 - 4比佢上 2小時的班,可以學埋畫畫,但見都係做勞作多,所以下學期 upper 1,會揀返 1個鐘的班﹗

我其實都幾鍾意佢上葉氏,見佢返嚟真係識 do re mi fa so la ti do,又識 midde c, d, e, f...,又識打拍子 1 - 4拍,仲識得啲作曲家,教得真係唔錯﹗

不過自從上咗 Lower 4之後月,大頭妹就開始唔鍾意上﹗其實我自己都大約估到咩事,因為上咗 lower 4之後,有個哥哥老師,之後大頭妹先開始唔鍾意上,我估係教法上有唔同咗﹗以前 Esther 姐姐教,大頭妹好鍾意﹗我同大頭妹傾,果然係...佢話哥哥問問題太快,佢好驚唔識答﹗之後我開始同佢溫習,無錯...興趣班都要溫習﹗我發現其實佢係識嘅,不過大頭妹就好得意...例如問題係 do re do...佢就會好堅持係 do re me 先岩﹗佢就會答 do re me﹗

另外,佢每個 level都要考試,合格先可以升班,我估都好少會唔合格嘅,唔通真係唔比你升班咩?﹗可能大頭妹仲細 (幼稚園都未有考試),教啲野又越來越難,所以佢都有壓力﹗呢點對我嚟講就好大考慮,比大頭妹上興趣班,我都係想佢開開心心為主,如果上得唔開心唔想返,就真係要諗下繼唔繼續,還掂大頭妹成日都話想學畫畫,轉學畫畫都 ok。

今次好在阿旺唔想咁易放棄,之後阿旺同老師傾過,老師話其實大頭妹上堂都 ok,都跟到進度,不過個人就好無信心,好驚會錯。我同阿旺都覺得老師講得岩,所以都係決定觀察多一個學期先﹗同老師傾完,又同大頭妹傾完,最近大頭妹上堂前終於無扭計啦﹗又變返開開心心上學去,有時 weekday下午/ 星期日,佢仲會問下我可唔可以返葉氏﹗最重要是...上到 Upper 1,又有 Esther 姐姐啦﹗

Upper 1開始改到星期二上,6:00放,有時我公司如果可以早走,我會去接佢放學,再行下街/ 去公園﹗

今期太古城中心有 PLANES 2

又帶佢去睇下影下相﹗

果然好開心﹗


大家 LIKE 咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗

2 則留言:

  1. 我暑假開始都改了平日上啊, 下個cycle也會改1小時班 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦?依家芝士餅上星期幾?﹗會唔會又做返同學仔?﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...