2014年7月30日 星期三

大頭妹小丸子的新玩具﹗森林家族大屋﹗

上次去完玩具反斗城「夏日樂繽紛派對」之後,我地收到森林家族三層高洋房禮盒裝,大頭妹同小丸子真是好幸福,成日都收到禮物﹗仲要是森林家族﹗連媽媽我自己都好羨慕﹗不過爸爸就好恐慌,佢一向都有 "玩具恐懼症" ,成日都收起大頭妹和小丸子的玩具,因為佢怕佢地整亂屋企,小朋友就是要多玩玩具嘛﹗玩玩具才正常吧﹗玩 ipad/ iphone 就話怕玩得太多啫﹗

收到森林家族大屋,睇佢地幾開心?﹗

森林家族三層高洋房禮盒裝,包括有 2隻公仔﹑床﹑化妝枱﹑書枱,同好多好精緻的小配件﹗依家做 summer sale $699 (原價: $999)﹗如果想入手森林家族,依家真是入市的好時機啦﹗非常合適上車一族﹗(哈哈哈,樓盤廣告﹗)

小丸子同大頭妹一返到屋企已經急不及待開出來玩了﹗


三層高的洋房,真是好有氣派﹗媽媽都好想住入去﹗

今次有床﹑書枱﹑化妝枱,上次就有 sofa,大頭姨姨聖誕節的時候又買了鋼琴樂器套裝,大頭妹問我幾時有廚房同浴室?﹗哈哈哈﹗快架啦﹗媽媽一定會買﹗

霸王丸唔比我幫佢﹗佢係求入櫃桶﹗

終於都入好了﹗

女孩子真是特別喜歡玩 "家庭遊戲" ﹗



另外仲有 squeeze popper﹗小丸子好鍾意玩﹗

我用阿旺的肚腩做了實驗,就算近距離打到,都唔會痛,可以放心比 2個囡玩啦﹗


雖然話射到都唔會痛,不過我當然比個目標佢地發射,可憐的馬騮仔...我對你唔住﹗
睇下大頭妹同小丸子玩得幾開心﹗


大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

4 則留言:

  1. 呢個好危險 我見有朋友不停買 不停草

    回覆刪除
    回覆
    1. heheh...都會架﹗我地都有買下啲傢俬,佢啲野真係好精緻﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...