2014年7月2日 星期三

ZOE生日@留家廚房



2014年 6月20日 (星期五)

舊同學 ZOE 生日,約了到灣仔的留家廚房,我都是隨便在 OPEN RICE找找看的,因為大部份舊同學都是在港島工作,尤其是灣仔,所以就在灣仔之中選一間評價好的啦﹗

約了 8:00...我這類準時放工的...唯有周圍行下,剛剛公司對面的 ZARA終於都開了,好似裝修了 8個月有多,真是等到我頸都長﹗行了女裝部和男裝部都沒有收獲,最後行童裝部,就失守了...買了 3條裙,做親子裝,我的是 SIZE 13/14 (164),大頭妹的是 4/5,小丸子的是 3/4,3條裙才 $714﹗哈哈...如果著得到童裝,又有岩心水的款式,其實都幾化算﹗

行完 ZARA,經過 A&F見有 SALES又行...今次買了 4件衫比阿旺﹗哈哈...約人食飯,未食飯先 "跌銀包" ﹗不過原來香港的定價都不是太貴,我今次是第一次行,以前一向都是經美國代購買,其實我覺得...店內黑漆漆...音樂又強勁...好難揀衫﹗

講返正題,留家廚房比我想像中好味,我覺得好味過新斗記,而且價錢不算貴,以地區加服務,再加食物質素來計,我覺得都物有所值﹗訂枱之後,會在用餐前一日致電問有沒有需要預訂食物,好似冬瓜盅/ 薰雞就要訂啦﹗剛剛之後一個星期去美心皇宮,就是沒有訂冬瓜盅,訂 6:30的枱,以為早就一定有,原來要一日前預訂,有少少失望,相比之下留家廚房的服務就好得多啦﹗

今餐最貴的冬瓜盅 $388 ,不過可以分到 8碗,而且好足料,我覺得好好味呀﹗

好足料﹗有蝦﹑帶子﹑鴨﹑草菇﹗

茄子炒蝦仁,味道十分好,個汁好惹味﹗我返去都要試下煮先得﹗

咕嚕肉好好味,是我近年食過最好味的﹗炸得夠脆,肉有少少肥,好甘香﹗

薰雞好香煙薰味,推介﹗我要帶阿旺去再食﹗

咸魚肉餅,我普普通通咸魚,所以 OK啦﹗
金華火腿菜心,都好味呀﹗

最難得是個白飯都好好味﹗整體十分滿意﹗會推介比朋友﹗

留家廚房
灣仔軒尼斯道314-324號W Square5樓全層 
2571 0913

大家 LIKE咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...