2014年7月12日 星期六

靚媽週記 (12/6/14 - 20/6/14)

話說我依家大約是 105磅,其實都算是我心目中理想的磅數,因為人年齡大咗,真是要留 "少少" 脂肪以備不時之需,到病的時候用來打仗,不過個肚腩又真是幾 "礙眼"﹗好似有一日就發生一件好好笑的 "悲劇"。

有一日晚飯後,我同大頭姨姨坐係梳化煲劇,食完飯望下自己個肚咁大,係度拍下拍下個肚之際,小丸子係房大聲叫大頭妹 "家姐" 幾聲,大頭妹都無反應,我就同大頭妹講: 妹妹叫你呀﹗之後......可怕的事情就發生咗啦﹗大頭妹行埋我身邊,放隻耳仔埋我個肚度,然後好認真咁同我講 "我聽唔到喎﹗"

鳴鳴鳴...我個肚真係有咁大咩?﹗即時笑到大頭姨姨呌唔到氣﹗

講完﹗
(你地有冇笑梗先?﹗我覺得唔好笑囉﹗其實好慘架﹗)


唉...講返我今個星期穿著...hahhaha...已經甩甩地...記得影個樣,又唔記得影個身,記得影個身,又唔記得影個樣...希望我仲 keep到啦﹗


2014-6-12
 呢件 twin set 已有 7年歷史,係我衣櫃入面最舊的衫之一,佢無被淘汰的原因,除咗係我好鍾意,買的時候好貴 (over $1700),仲因為係阿旺同我求婚時,我就係著住呢套衫,所以我唔會丟架﹗就算有一日真係唔著,我都會洗乾淨,放返好佢﹗

2014-6-16
最近前陰開始長啦﹗留陰就係咁,1個月就要剪,好快就要去髮型屋啦﹗其實大家會唔會自己剪?我幫啲囡就剪得多,但唔係好敢自己幫自己剪﹗

2014-6-18
今日去做 facial,著條 one piece方便換衫﹗

最近搽開唇膏,一唔搽個樣就好似好病咁﹗

2014-6-20
今日約咗大學同學食飯,化返個靚妝啦﹗唔好走樣走得太緊要,我係女同學入面,唯一有小朋友的人,我成日叫佢地生,佢地問我係唔係家計會代言人,咁我自己個樣都唔太嚇吖﹗

大家 like咗我地的 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...