2014年7月9日 星期三

遲來的父親節晚餐 + 老爺奶奶結婚 40週年晚餐

2014年 6月21日 (星期六)

上上星期日啦﹗父親節正日沒有慶祝,因為阿旺第 2日要做 presentation,佢自己話唔慶祝的,連帶沒有回老爺家吃飯慶祝,之後快快手再約時間,期間比我見到 HSBC 有美心集團的優惠,我就問阿旺意思,佢話 OK我就即刻 book枱啦﹗

就是這個套餐啦﹗7餸 1湯 1甜品,半席 $1145,包 6位茶錢﹑加一﹑仲有一 jar橙汁,都 ok 啦﹗(如果星期一至五,仲會平少少)


hehehe...小丸子想飲橙汁,用好 "誠懇" 的眼神望住我﹗



大頭妹有嫲嫲 "照",飲咗 3杯橙汁﹗

終於有得飲啦﹗其實因為佢之前有少少咳未清,所以都唔想比佢飲,但家姐有得飲,佢無得飲又好慘嘅﹗

飲完一杯仲想飲,唔比佢飲就扮可憐﹗

大頭妹幫爺爺嫲嫲影相,又影得幾好喎﹗

到食物出場啦﹗

沒有預定冬瓜盅,6:30 入坐,都一盅難求,只有海皇冬茸羹﹗幸好味道還算不錯,不過見附近幾枱都有冬瓜盅,自己食唔到就始終有少少失望﹗之後大頭姨姨話想食冬瓜盅,要預定是常識吧﹗我真是沒有想過,我地食 6:30,都會一個都不留囉﹗


芝士上湯焗龍蝦 (伊麵底),佢是界乎芝士焗與上海湯龍蝦之間,所以大頭姨姨話唔夠芝士味,不過清清地都幾好味,我話最緊要夠汁﹗小丸子吃了 2大碗呀﹗

清蒸花尾躉...我一向對魚都沒有興趣,不過媽咪話蒸得岩岩好,啲肉好滑﹗

雲耳勝瓜炒魚崧

金衣花姿球

草菇醬油雞,味道略甜,肉質都ok﹗

鮑螺腐卷畔翡翠,個腐卷幾特別,入面的肉有少少似燒賣,都幾好味﹗

瑤柱杞子泡菜苗

魚形芒果布甸,我細細個已經好鍾意食美心的芒果布甸,今日大頭妹同小丸子都一樣食得 lam lam 脷﹗


heheh...睇下小丸子食野個狼樣﹗


飛禽大咬...就係呢啲囉﹗


老爺奶奶合照

hohoho...依家有孫...就唔洗要個仔架啦﹗


我地都影返張合照,依家湊住 2個囡,好少時間影到合照﹗

今日除了慶祝父親節,仲有一樣野要慶祝,就是老爺奶奶結婚 40週年啦﹗其實我應該寫老爺奶奶結婚 40週年快樂,我睇返上次個 blog照跟。

hahhaah...唔知幾時到我同阿旺抱住個孫慶祝結婚 40週年呢?﹗我地成 28歲先結婚,要慶祝 40週年,要長命啲至得啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...