2014年7月3日 星期四

Electrolux 全新第5代 Ergorapido二合一無線吸塵機



2014年6月21日 (星期六)

上上星期六應邀出席了 Electrolux 全新第5代 Ergorapido 二合一無線吸塵機的產品發佈會﹗等我先介紹一下 Electrolux 是瑞典品牌,而 Ergorapido 二合一無線吸塵機由 2004年推出,之後每 2年出一次新款,到今年 2014年已經推出了 10年,出到第 5代啦﹗今年仲得到 2014 Red Dot Design Award - Best of The Best 德國紅點設計[最佳設計]大獎,來頭不小﹗

 今次一共推出了 4款,最左和最右的紅和藍色是 18v Li-ion鋰電可充電池,快速 4小時充電,可持續用 35分鐘 (長效模式)/ 13分鐘 (加強模式)﹗中間的兩款是 14.4v NiMH 鎳氫可充電,充一次電可用 27分鐘/ 13分鐘 (加強模式)。

 
其實我有少少"大鄉里",我都是第一次接觸 "二合一無線設計" 的吸纏機﹗我一直以為吸纏機都是我家中的 "大牛龜"﹗這款 Ergorapido二合一無線吸塵機體積輕巧,無線的設計,唔受屋企的角位限制。只要按下 2 in 1按鈕,仲可以分拆出手提吸纏機,配合埋 "加長隙縫吸咀",就可以輕易吸到微細的地方﹗

今次第 5代仲有全新 "自立功能",就算吸吸下纏,小朋友要搵媽咪/ 有人打電話返屋企,媽咪都可以即時 "分身" 啦﹗


180度靈活扒頭,絕對靈活易用呀﹗

哈哈,好明顯今次 Ergorapido 二合一無線吸塵機的對像是 "親子" 做家務﹗4個小朋友一齊吸纏真是好搞笑,佢地完全非常投入地玩,唔覺得做家務是一件辛苦的事﹗

體積細小:只有 1100 X 260 X 160 mm,好適合香港細小的屋企﹗

而且非常輕巧,連瘦弱的大頭妹都可以控制自如﹗



分拆出的手提吸纏機可以吸下傢俬,有車的人吸下車都可以,唔洗買多一部手提吸纏機﹗

另外佢仲有一個好厲害的地方,就是 "BRC簡易滾軸清潔設計" 啦﹗好多時吸纏之後,都會發現有好多毛髮纏住個滾軸,而這個 BRC簡易滾軸清潔設計,就可以剪斷毛髮,再自行吸入纏盒,乾手淨腳﹗

只要踩右手邊的腳制 3-5下,就會自動剪斷毛髮,再自行吸走,真是一樣偉大的發明﹗ heheheh...點解我咁講?﹗因為我仲記得以前住灣仔的時候,會成日為阿旺唔清理吸纏機的頭髮,次次都要我清,而大發雷霆﹗

見唔見到?﹗上面個幅啲頭髮唔見晒啦﹗

可水洗 HEPA 過濾網,過濾效果更加好﹗

差電的顯示燈有 4格,1格代表 25%電,用淨 1格就可以差電啦﹗我試用咗 1個星期有多,發現好似我屋企大約 500呎地方,差一次電大約可以用 2次 (包括埋大頭妹同小丸子搞搞震的時間)﹗差電的時間會閃,如果有過熱的情況就會變紅色 e.g. 纏盒太多纏/ 差電時間太長﹗

今次出席的 blogger,每人都可以帶返一部返屋企試用架﹗大頭妹揀咗藍色﹗

試用了這部吸纏機一個星期,最最最開心是大頭妹同小丸子都一齊幫我手做家務﹗雖然有工人姐姐,但平時每晚我都會自己掃地同抹地,有時都會叫大頭妹同小丸子一齊做,因為我相信身教的重要性,唔想小朋友習慣依賴工人姐姐 (食飯已經要人餵,但下午我不在家就沒有辦法啦﹗)。

大頭妹點解咁興奮呢?﹗可能小朋友覺得幫咗媽咪手,就會好開心呱﹗

不愧是親子設計,大頭妹只是在 showroom時用過一次,佢就已經識拆個手提吸纏機出來﹗

其實小丸子由細到大都好怕吸纏機,次次一開吸纏機佢就跳上梳化,今次我開慢速,無平時的吸纏機咁大聲,佢都夠膽用﹗

可能佢覺得自己克服咗吸纏機,佢仲笑得好開心﹗

最後唔知大家有冇留意到,佢有 LED扒頭,清潔時就可以照得清清楚楚啦﹗

連埋個差電,放係家中的角位,竟然岩岩好﹗

hehehe...爸爸拍咗片...咁岩比佢拍到大頭妹蝦小丸子,其實大頭妹成日用把口蝦小丸子,所以有時小丸子要用 "武力" 囉﹗


大家 like咗我地的 facebook page未呀?﹗請多多支持﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...