2014年7月8日 星期二

bossini Disney Classic Art Jamming 活動


2014年 6月28日 (星期六)

上上個星期六,我﹑大頭妹﹑小丸子率先穿上最新的聯乘系列的公主系列,出席 bossini Disney Classic Art Jamming 活動﹗

因為今個 7月,bossini 再次聯同 Disney推出 Disney Classic聯乘系列﹗今次聯乘有女裝﹑男童同女童裝,cutting同色彩都比以往的更花心思,最最最重要是價錢唔貴,質地都唔錯,唔會太薄,女裝 tee 都是 $100-150,童裝背心/ tee 都是 $90- 130,女童連身裙才 $180﹗而我自己覺得今次最特別就是除了 "母女" 親子裝,仲有 "母子" 親子裝,平時恨買 "母子裝" 的媽媽就要留意啦﹗

我相信大頭妹非常感受到 bossini be happy 的正能量,一去到就已經好興奮﹗

又是佢地 6個,佢地加埋一齊的威力真是好驚人﹗
我希望無嚇親在場的其他 bloggers啦﹗
佢地明明著住 bossini 最新的 Disney tee,應該好可愛,但當日我覺得我簡直就是置身於 Disney 的恐怖卡通之中,全程都是尖叫聲﹑大笑聲﹑尖叫聲﹑大笑聲...

我地今次 art jamming,要係布袋上畫出經典的迪士尼卡通人物﹗
大頭妹揀了 Cinderella﹗

小丸子揀了 Snow White﹗

一開始仲諗住我同小丸子一組,工人姐姐同大頭妹一組,正正經經畫...可惜...
我地都是自拍算吧啦﹗

今次之後我發現原來 4歲小朋友都可以畫得好靚,只不過無大頭妹份,Mancent﹑朗朗﹑小齊都畫得好靚﹗

heheheheheh...我地都是自拍算吧啦﹗

最快 "完成" 的小丸子,坐埋一邊吹檸檬茶﹗

小情侶一見面就手拖手啦﹗

其實小丸子都好鍾意 Mancent,上次問我 Mancent 要唔要一個妹妹...我都比佢嚇一跳﹗
heheh...其實我成日都想問 Mandy,Mancent 係屋企有冇成日打克痴,我 2個囡成日都提起 Mancent﹗

小丸子同 Marcus 都開始可以一齊玩啦﹗

嗱嗱嗱...有圖有真相﹗小齊係唔係畫得好靚呢?﹗

2 個 Cinderella﹗

大頭妹 x Cinderella

除咗公主,今次小鹿 Bambi 都好靚﹗佢隻蝴蝶是閃石來的﹗



開心囡﹗

呢條係好低調的公主裙,留心啲睇,佢係有 "公主剪影"架﹗

大頭妹著的是 110碼﹗

小丸子著的是同一件,都是 110碼,佢個身厚,其實仲 fit過大頭妹,只是有點長﹗

最後當然唔少得有我啦﹗
大頭媽媽 x Snow White 

7月4日 - 10日仲有網上優先訂購,購物滿 $300 (需包括一件 Disney Classic產品),即送輕便公主電風扇一把,仲免運費呀﹗ 另外,買 Disney Classic 系列,只需要輸入 disney,仲有 85折呀﹗

 快啲 click 入去 bossini online shop 睇下啦﹗
 http://shop.bossini.com/webapp/wcs/stores/servlet/Category1_10001_10051_87055_-8_87054_11001?brand=bossini

大家 like咗我地的 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...