2014年7月22日 星期二

炆鮮鮑魚 (附食譜)

上次去北角買海鮮,食過返尋味,之後一個星期六 (已經是上上上星期六的事),帶大頭妹參加學校的畢業禮的時候,又去買海鮮﹗不過睇畢業禮的時候太激動,喊了 2次,之後去洗手間洗面,眼紅紅帶住大頭妹去行街市,唔知有冇嚇親人﹗想去買螺頭煲湯,又岩岩無貨,可能個老闆諗...買唔到螺頭,唔洗喊呀?﹗哈哈哈﹗

今次同上一樣買了鮑魚和珍珠蜆,打電話返屋企,搖控工人姐姐去買牛肉片﹑金菇﹑菜,仲有煲湯的材料﹗之後再 whatsapp 二妹上嚟食飯﹗我覺得我真是好有師奶的天份﹗﹗﹗

大部份人覺得煮海鮮好難,其實炆鮮鮑魚唔難,最重要是洗得乾淨,同埋要有時間,要炆 1.5- 2小時,不過炆的時候,自己又唔洗企係度,最多間中望一望,睇下有冇乾水,所以我反而覺得煮金菇牛肉卷仲辛苦囉﹗

今次買 "正價" 鮑魚,$100/ 8隻, 上次 $50/6隻好細隻,今次的是中 size啦﹗
用來炆都不錯﹗買細的用來炒/ 蒸都可以,但一定唔可以炆,炆完會細隻咗,無肉食﹗

珍珠蜆,今次買 $40啦﹗

金菇肥牛卷,是三個餸之中最多功夫的﹗

蝦醬炒通菜

炆鮮鮑魚
材料: 鮮鮑魚 8隻/ 薑/ 蔥
調味料: 雞湯 400ml/ 豉油 100ml/ 清酒 100ml/ 麻油/ 三溫糖 (什麼糖都可以)
*唔知是不是麻油的原故,出來的味道好似 "出前一丁" 麻油味,不過放心,炆完 2粒鐘就鮑魚味架啦﹗

做法:
1. 先洗刷鮑魚,但唔洗去腸 (沙袋?﹗),出水之去就好易清,新鮮的時候容易界手。

2. 水中放入薑蔥,將鮑魚出水 (凍水落鮑魚),去腸,再清洗多一次。(出水的水係唔要架﹗唔好攞嚟炆鮑魚呀﹗)


3. 將調味料加入煲水混合,放入鮑魚炆 1.5 - 2小時 (又是凍水落),視乎鮑魚大小。

4. 炆好後將鮑魚取出,炆鮑魚的汁加入少少生粉水煮至自己喜歡的杰度就可以了 (optional)。


仲有花膠智利鮑紅蘿蔔粟米淮山茨實蓮子湯,大頭妹同小丸子都飲咗一大碗呀﹗唔好睇我煮咗鮑魚又蜆,呢餐唔計個湯,其實都唔洗 $200﹗反而個湯就應該要 $100,因為淨係肉都買咗 $40﹗

大家 like咗我地個 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗

5 則留言:

  1. 我樓下街巿買海鮮貴好多~ 睇見都流口水, 好怕一試愛上就弊了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗買海鮮真係要識揀同知價,唔係自己好易做水魚,我都交過好多年學費架﹗

      刪除
  2. 嘩﹗非常出色的大廚就真啊﹗大讚﹗我都好愛吃海鮮,不過被人阻止了,說鮑魚不宜吃太多啊﹗不過間中吃一次,不怕吧﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. hehehe....自己洗鮑魚就明點鮮唔好食咁多...所以...一定要自己煮﹗

      刪除
  3. 呢個餸唔洗企定定响度睇火,啱晒懶嘅我!(′∪`艸) ~ ♥︎

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...