2014年7月18日 星期五

繁忙星期六 (附油鹽水蜆食譜)

星期六早上,要送大頭妹返興趣班,星期日到小丸子上 playgroup,放假都無得瞓晏啲,所以7月開始,將大頭妹的唱歌班調去星期二下午,等星期六可以 free返出嚟!點知睇返升班紙,都是升星期六早上嘅?原來老師搞錯咗,真是改了星期二,叫我接返大頭妹走!好彩住得近!

反正都出咗去,帶佢地去夢之島玩下﹗

上次去的時候,比小丸子見到有人淨返一局未玩,佢玩咗幾下,發現佢識玩。今次比佢同家姐一齊玩下﹗不出我所料...小丸子係玩得叻過大頭妹...大頭妹玩啲要用 "少少" 體力,同手眼協調,都無小丸子做得咁好...

睇下小丸子幾開心?﹗原來個 GAME是有風出的 (我從來未玩過,我細個都唔會去玩 GAME CENTRE,覺得浪費金錢),所以玩到最後無風都未分勝負,就會好似我地上次咁可以自己大打啲推來推去啦﹗

之後去羅麥記食早餐,佢地早餐都 OK,不過少少貴﹗

我的沙嗲牛肉通粉


大頭妹小丸子的火腿通

阿旺的蕃茄肉碎米



下午 2:00去大頭妹學校的家長日,不過唔係派成績表,只是聽明年 K2的課程,同講少少小一升學﹗

之後因為係北角,我同阿旺去買埋餸先返屋企﹗

第一次買 "珍珠蜆",呢度只是 $20,再加一包粉絲﹗問老闆點煮,佢話油鹽水煮好,我又試下,都是第一次煮﹗阿旺話好好味﹗﹗﹗不過 "埋怨" 我買得 $20,因為佢本身想買 $40,比我 "阻止" 咗﹗

鮑魚 $50/ 6隻,求祈陳皮蒸就算﹗

咸菜炒鮮魷是媽媽的拿手菜﹗鮮魷 $30,咸菜 $8。

最後都仲係驚阿旺唔夠肉,買多 $25腩仔﹗

仲買咗 1斤通菜,呢餐加埋,唔洗 $150﹗真係抵食﹗不過要去北角街市先得﹗去鰂魚涌街市/ 太古...啲野無咁平﹗

最後成碗留返比佢一個人食...唉...小吃多滋味呀﹗


油鹽水蜆 

材料:
珍珠蜆 1斤 (其實什麼蜆都可以)
粉絲 1包

做法:
1. 先把蜆洗淨,水中加入 2茶匙鹽,浸 3小時吐沙 (可放入雪櫃)
2. 煮蜆之前再換一次水,再沖洗一下
3. 在小鍋中放大約 1.5寸水 (一定唔洗浸過啲蜆),加入少少鹽﹑胡椒﹑麻油﹑辣椒
4. 水滾後加入蜆,蓋上蓋煮 1分鐘
5. 開蓋繼續煮,見蜆一開殼就可以先拿出來 (呢個係我習慣的方法,可以確保唔會都得過熟)
6. 用淨返的水煮粉絲,可以加多少少水,自己試下味,睇下仲要唔要加多少少調味
7. 最後粉絲放底,再放蜆,將熱湯加入就ok啦﹗


大家 LIKE 咗我地的 FACEBOOK PAGE 未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗THANK YOU!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...