2014年7月29日 星期二

生日飯@新羅寶

今個月我生日,同大學同學慶祝,我選了去新羅寶﹗其實都有一段時候沒有去,因為...無煲韓劇一段時間,最近一口氣煲咗 3套: 主君的太陽﹑聽見你的聲音﹑Doctor異鄉人,所有...又要去食韓燒止下癮﹗

去銅鑼灣利舞台的一間,好似搬細咗?﹗我地一行 8人,竟然有房坐,以前要房好似有 minimum charge﹗不過我地今次埋單都好似 over $2500,下次同同學食飯,要人地夾錢,都是唔好揀太貴的餐廳,雖然好味,但我又覺得如果加埋價錢,好似金羅寶抵食啲﹗今次覺得佢地的份量比以前少好多﹗

前菜有 6款﹗
不過以新羅寶的價位,個份量好似好孤寒,全部都是得少少﹗
仲要因為我地一開始未人齊,只是點了 3個餸,但侍應就上晒 6小碟 2份,之後同我地落單的侍應又再問我地可唔可以落單,我直覺覺得佢地係要根據落單的銀碼,再比幾多前菜客人﹗因為都不是第一次,上一次是只放低幾碟,再點菜就再比多少少前菜,感覺好小家﹗






點了一個 4人餐﹗每次同屋企人來吃都是點 4人餐﹗







另外再點了:

石頭鍋飯

泡菜豬肉薄餅

炆牛肋條

燒烤的就再點了:


蝦  2碟 ( 1碟 4隻)

牛肉


最後有生果 x 2,我估是因為我地的金額達標了,所以有 2碟﹗

大家 like咗我個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...