2014年7月5日 星期六

試用: SEVE 白玫瑰水凝防曬霜



相信大家對 SEVE 這個品牌都不會陌生,是靚靚明星媽咪徐淑敏推出的自家品牌﹗因為徐淑敏自己在懷孕時,皮膚曾經出現一連串的敏感反應。為了肚裡寶寶的健康,佢沒有使用藥物治療,反而嘗試用不同的天然材料來護膚,如蜂蜜、牛奶、糖和植物油。之後就愛上了天然美容,再之後就去修讀香薰治療課程,最後仲建立自己的天然護膚品牌﹗

今次佢地最新推出 "白玫瑰水凝防曬霜" ($580/ 30ml),備有SPF 30及PA+++的高效防曬功能用上來自保加利亞的白玫瑰精華,具有紓緩、撫慰和抗炎的功效,再配合全天然物理防曬成份,有效地在皮膚表面形成一層物理防曬保護膜,反射照射在皮膚上定的陽光由於成份天然,連小朋友同小寶寶都可以用﹗


我上次睇報紙見徐淑敏親身教用,佢話用一粒白米的 SIZE就OK,即是大約泵 1下﹗
份量睇落好少,不過我試過都足夠用全面的﹗以 $580/ 30ml的價錢,算是貴買平用啦﹗

質地有少少似 BB CREAM,但又無 BB CREAM 咁杰身,好易推開,有清淡的玫瑰花香,感覺好 relax﹗

使用前:
最近我的皮膚不太好啦﹗
一來陪阿旺睇世界杯 "捱夜",二來一邊睇波又一邊食零食﹗
皮膚比較敏感帶紅同有好多暗粒﹗

使用後:
其實佢效果是幾明顯,用完之後好有光澤感﹗
只是我自己今期皮膚唔好,唔敢 post素顏相﹗
遮毛孔的功效非常不錯﹗連唔明顯的暗瘡印/ 斑都可以遮到﹗
我想信皮膚好的時間,單用 SEVE 呢支白玫瑰水凝防曬霜,再加碎粉都可以出街了﹗

HEHEHE...有請大頭妹示範﹗只用一粒米的份量﹗

搽全面﹗


大頭妹: 以後唔洗再偷偷地用媽媽的護膚品啦﹗

www.seve.com.hk
售賣地點: 銅鑼灣希慎道8號裕景商業中心地下1室
查詢專線: 2699 7997


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...