2014年7月11日 星期五

生日飯@金雀

2014年7月4日 (星期五)

今年生日選擇了到銅鑼灣金雀,是我最喜歡的餐廳,全因為懷念兒時的味道!細個逢過時過節,都是去港式西餐廳据扒,令我覺得慶祝是應該去据扒,而且飯後一定要食香蕉船!

阿旺問了我好幾次,真的要去金雀嗎?人大個了又覺得去邊度吃都不是問題,和誰吃才是問題,一家人開開心心,去吃麥當勞也開心!(講真!如果真是去麥當勞,2個囡應該最開心!)

今次我發現,兩個囡不知道是不是少出街,一出街食飯就好失控,不用說去高級餐廳,連去金雀...我都覺得...她們太嘈﹗﹗﹗

餐包,可以轉多士。大頭妹好喜歡這兒的餐包,可以自己吃一個﹗

 一坐底已經用湯匙飲水,大概已經可以想像有幾嘈﹗

我的羅宋湯,今日剛好老闆在場,佢話佢地的羅宋湯是全香港最好的,我完全同意﹗(當然是港式羅宋湯啦﹗)

2個要自己搽牛油,小丸子已經到了家姐做什麼,她都要做什麼的年紀,所以學得好似好快﹗現在自己小便之後,會自己抹 pat pat 呢﹗hohoho...講講下食飯,講到去抹 pat pat都有嘅?﹗

阿旺的白湯﹗講到老闆話自己的羅宋湯是全香港最好之後,佢又話下次飲羅宋湯﹗

工人姐姐的咖哩飯。

我比佢自己揀,佢問我有冇咖哩飯,我同佢講...呢度食扒架喎﹗不過佢鍾意就得啦﹗

我的黑椒牛柳,今次個個 (阿旺 & 大頭姨姨) 都跟我叫黑椒牛柳啦﹗平時佢地成日鍾意叫唔同的,之後又話好似我個黑椒牛柳好味啲﹗

阿旺叫的 5成熟,佢話好正呀﹗

金雀無香蕉船,只有這個...金雀少爺...佢仲有好多個名...不過出來都是一樣...

今日梁朝偉坐咗係我隔離...同我一齊慶祝生日...



大家 like咗我地的 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...